נתניהו שלח לרכוש דירות בצפון; האם הוא טעה והטעה?

גם אם תסתפקו בדירת 3 חדרים בפרויקט של התחדשות עירונית ברחוב חביבה רייך בחיפה שבונה חברת גרינברג שניאור תגלו שהמחיר עומד על 1.15 מיליון שקל. דירות 4 חדרים באותו פרויקט נמכרות סביב 1.35 מיליון שקל
דוד קורצוייל No Comments on נתניהו שלח לרכוש דירות בצפון; האם הוא טעה והטעה?

ראש הממשלה התגאה שחזה לפני כמה שנים את עליית מחירי הדירות והציע לרכוש דירה בצפון והגליל • אלא שמניתוח נתוני הלמ"ס עולה כי בחמש השנים האחרונות מחירי הדירות שם עלו ביותר מ-30%.

גם אם תסתפקו בדירת 3 חדרים בפרויקט של התחדשות עירונית ברחוב חביבה רייך בחיפה שבונה חברת גרינברג שניאור תגלו שהמחיר עומד על 1.15 מיליון שקל. דירות 4 חדרים באותו פרויקט נמכרות סביב 1.35 מיליון שקל
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה התגאה בטקס השקת התוכנית לפיתוח הצפון שחזה לפני כמה שנים את עליית מחירי הדירות והציע לרכוש דירה בצפון והגליל. אלא שמניתוח נתוני הלמ"ס שערכה חטיבת אלדר צפון עולה כי בחמש השנים האחרונות מחירי הדירות בבעלות דיירים בצפון עלו ביותר מ-30%.

על פי הנתונים, דירת 3.5-4 חדרים במחוז חיפה התייקרה ב-30.7%, דירה דומה בקריות התייקרה בכ-43% ובמחוז צפון ב-35.7%.

מי שירצה לרכוש היום דירה חדשה באזור הצפון יגלה שברוב האזורים המחירים עברו מזמן את רף המיליון שקלים ועל מנת לרכוש דירה בצפון הארץ צריכים זוגות צעירים לגייס הון עצמי של מאות אלפי שקלים.

כך למשל, בקרית מוצקין חברת שרביב החלה לאחרונה לשווק דירות 4 חדרים במחירים שמתחילים מ-1.27 מיליון שקל, דירת 5 חדרים חצתה את רף 1.5 מיליון שקל. צמוד קרקע של חברת שרביב בשכונת גבעת אלונים בקרית אתא נמכר החל מ- 1.99 מיליון שקל ועל דופלקס בקרית ים שבונה חברת נתיב פיתוח תשלמו 1.72 מיליון שקל

גם אם תסתפקו בדירת 3 חדרים בפרויקט של התחדשות עירונית ברחוב חביבה רייך בחיפה שבונה חברת גרינברג שניאור תגלו שהמחיר עומד על 1.15 מיליון שקל. דירות 4 חדרים באותו פרויקט נמכרות סביב 1.35 מיליון שקל.

גם בצפון הרחוק יותר המחירים לא כבר לא זולים. במעלות תרשיחא מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים חדשה עומד על כ- 910 אלף שקל ודירת 5 חדרים נמכרת בכ- 1.1 מיליון שקל. בטבריה, אלדר צפון מדווחת כי דירת 4 חדרים חדשה עם נוף לכינרת תעלה החל מ-1.09 מיליון שקל, דירת 5 חדרים החל מ-1.24 מיליון שקל ודירות גן במחיר התחלתי של 1.49 מיליון שקל.



0 תגובות